Merhaba ben kedimi kızıma hamile kalmadan önce sokaktan sahiplendim.Tekir bir kedi.Çok yaramazdı ama çok sevgisi vardı içimde.Öyle kendini sevdirmez cana yakın değil ama hamileyken gelirsi karnımı severdi.Kızım iki yaşında ama küçükken pati atma hatta su an bile aşırı yaralama olayı oldu.Hayvan tabiki bilerek yapmıyor kızım çok sevmek isteyince o da pati atıyor. Kızım küçükken maması tuvaleti ile çok oynardı.Şu an mamasını kızım veriyor kedimizi çok seviyor. Birlikte büyüyorlar
Ancak bir kediye bakmak hele bir de bebekle çok zor,çünkü o kedi de bebek iki evladınız varmış gibi düşünün.Her gün ev süpürüyorum ki günde iki bazen 3 tüy döküyor çünkü.Tuvaleti temizlemek ve kedi ile oynamak ona ayrı bir zaman ayırmak lazım cünkü kıskanıyor. Sırf kıskandığı için kızımın yatağına işemişti ve temizlemek üç günümü almıştı.Kolay bir sey değil ama çok güzel.