Merhaba anneler 🌸
Benim bebeğim bugün tam 2 aylık oldu. Şükürler olsun kilo alımı, çişli bez sayısı vs. her şey normal görünüyor. Ancak beslenme şekli biraz kafama takıldı.
Az az ama çok sık besleniyor. Bu durum normal mi? Örneğin geçen gün sabah ile öğle arasında daha iyi gözlemlemek için beslenmesini not aldım:
06.00 – 40 cc anne sütü
07.00 – 60 cc anne sütü
08.30 – 60 cc mama
10.40 – 20 cc anne sütü
11.30 – 50 cc anne sütü
12.40 – 30 cc mama
13.10 – 40 cc anne sütü
13.40 – 30 cc anne sütü
Bu şekilde sık beslenince uyku süreleri de kısa oluyor.
Hem sağıp veriyorum hem de mama takviyesi yaptığım için biraz zorlanıyorum açıkçası. Bu durum sizde de oldu mu? Normal midir yoksa çözüm aramam gereken bir durum mu?
Deneyimlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim 🙏