E3107 Ben 14 martta adet olmuştum ve 18 martta bitmişti. 22 mart akşamı bi kaza sonucu ertes72 içmek zorunda kaldım bir hafta oldu ilacı iceli bu gün adet olmuşum gibi peçeteye kanama geldi bu normal mi ara kanama dedikleri bu mu acaba yada ara kanamanın şiddeti nasıl oldu sizlerde yoğun mu az normal mi bu durun bilemedim normal adet tarihine 16 gün falan var daha
meyra9 E3107 bende 15 gün falan oldu içeli. Ara kanamam olmadı ama hap yapıyormuş ara kanama adet gecikmesi
haniball E3107 ertesi gün ilaçları dğzensizlik yapıyor bende ella yutmuştum adetim geç oldu adet olmam gereken 3.gün test yaptım ardından kanamam oldu adet gibi bol olmamıştı 🌼
E3107 meyra9 bende anlayamadım ara kanamami adet mi normalde var daha çok günüm ama adet gibi de gelmeye başladı enteresan bir şey oldu anlamadım valla
E3107 haniball benim aksine erken oldu hatta şöyle soyliyim 18 martta adetim yeni bitmişti zaten bu gün yine oldum ilaçtan sonra ondan garipsedim başına gelen var mı acaba
haniball E3107 ben adeti gecikenlerdenim direkt 18 mart olsa olasılık çok düşük olurdu tarihiniz yumurtlama başlangıcına yakın ama kısa sürede içtiyseniz işe yaramıştır inşallah
E3107 haniball yok değil aslında 18 martta bitti ilacı 22 martta içtim ama şu an 10 gün ara ile adet olmuş oldum. Byrds gezerken biraz rahatladım bazı kişilerde oluyormuş sanırım