Merhaba arkadaşlar doğumdan sonra başladı bu durum çok kötü etkiliyor beni elim ayağım titriyor yemekten sonra uyku hali oluyor dermansız kalıyorum baş ağrısı yapıyor yarına doktor randevusu aldım bakalım o ne diyecek bu arada 85 kiloyum ve sürekli olarak ekmek makarna pilav yemesem de şiddetli bi çikolata tatlı yeme isteği var spor da yapıyorum ya insülin direnci olup şunun şunun faydasını gördüm diyebilen var mı ya da insülin direnci olup benim gibi aynı şeyleri yaşayan var mı çok zor bi şeymiş ya