Nazoo_00 Merhaba anneler, kızımin egzaması için krem bakıyorum, mustela stelatopia mi, Bioderma intensive mi. Kullananlar yazar mısınız, iyi geliyor mu, hangisini alayım
patlakprezervatif Nazoo_00 stelatopia çocuğuma hiç iyi gelmedi bioderma intensive baume çok iyi geldi
3kedili2bebekli Nazoo_00 stelatopia hem çocuklarıma hem kendime kullandim çok memnun kaldım ben ya kızım atopik ciltli hic eksik etmem evden
patlakprezervatif Nazoo_00 rica ederim 😊. Ve banyodan çıkarttıktan hemen sonra sürün onunda çok etkisi oluyor. Teninde daha su damlaları varken. Üzerinde günde iki kere diyor ama ben her bez değişiminde sürüyordum