ebrulimebrulim 1 yaşından beri geceleri saat başı uyanıyor bazen yarım saatte bir . Mızıldanıp ağlıyor ama gözünde yaş yok 🧐benı yanına getirmek için , emip yatıyor bazen dalamıyor . Bu durumda olup düzelen var mı ? Tavsiyeleriniz nedir? 14 aylık olucagiz
_Hera ebrulimebrulim aynı şeyleri iki gecedir yaşıyoruz. Tükendim uykusuzluktan. Her saat başı uyanıyor sallıyorum koyuyorum yarım saat sonra yine aynı şeyler başlıyor. Sadece bağırıyor aglamiyorda
Berfin4720 ebrulimebrulim benm ikizlerim de 15 aylık olacaklar tamda dediklerinizi yaşıyorum tavsiyesi olan varsa bende alabilirim 🙏😅
organikirmik ebrulimebrulim bilmem mütemadiyen memede olduğu için uyandı mı uyanmadı mı saymayı bıraktım 😅 meme ağzında uyuyor çünkü. Dişe bağlıyorum hep çok da zorlamak istemiyorum ama alışkanlık oldu sanırım maalesef
metomom organikirmik 1 hafta önce bizde öyleydik kendiliğinden düzeldi ama gündüzleri aşırı huysuz köpek dişleri beyazlamış emmek istiyor ve sanırım sürekli onunla oyun oynamak istiyor kesinlikle oturmaya bile izin vermiyor
ebrulimebrulim Berfin4720 kız kardeşimin kızı oğlumdan bir ay büyük çocuk 8 bi yatırıyor 12 de uyanıyor bi dıyor sonra sabaha kadar uyuyor 6 uyanıyor diyor ah bir özeniyorum 😍 erkek çocukları mı byle sadece acaba ?
organikirmik metomom ben kayınvalidemdeyim bayramda geldik. İçeride emziriyorum salona geliyorum meme diyor yine 🥲 bizim de dişi patlayacak ondan diye düşünüyorum bakalım
metomom organikirmik sanırım ondan kendi evin olmayınca çok zor ya böyle bi durumda kendi evinde olmak daha sağlıklı oluyor
Berfin4720 ebrulimebrulim benimkiler de kız akşam 8 de benimkilerde uyur ama 20 kere uyanıp meme isterler ama ilk çocuğum çok güzel uyurdu sabaha kadar hiç uyanmazdı çoğu zaman ben uyanıp nefesini kontrol ederdim
rabiaturan ebrulimebrulim 14,5 aylık. Bizimkinin de son bir haftadır tekrar uykuları bozuldu. Uyanıyor ve 2 saat uykuya dalamıyor uykusu olduğu halde. Emziriyorum bırakıyorum yanından gittiğim an ağlıyor. Biraz ayrılık kaygısına bağladım