Aysenur8996 Yengem de hemoroid(basur) var. Baya kötü bi hal almış dayanamadığını söylüyor. İnternette MEMETHOL diye bi sprey duymuş. Kesin çözüm yazıyomuş. Maddi durumları biraz sıkıntılı. ilaç pahalıymış. Eğer kesin çözüm sağlayacaksa alacakmış. Kullanan var mı ya da hemoroidle ilgili öneri sunabilir misiniz. Cevaplar için teşekkürler
[silindi] Aysenur8996 tamamen hemoroıdın durumuna baglı ılerı bıyuttaysa ne kullansa fayda etmez cerrahı mudahale gerektırır yanı kesınlıkle bır doktora danısılmalı
Aynur83 Aysenur8996 sarı kantaron yağı agrı ve acıyı alıyor bnmde oldu oyle geçirdim kabız kalmamaya dikkat etsin sıcak su uygulamasında yapabilir bi yerde okudum yeşil zeytin buna birebirmiş rabbim herşeyin şifasını oysaki veriyor biz kıymet bilmiyoruz
Deletedmom114 Doğumdan sonra oldu benim de adını bile hatırlamadığım kadar çok ilaçlar aldık spreyler, kabız olmadım sürekli kayısı su ile yaşadım. Ilık suya oturdum denemediğim yol yöntem kalmadı 6 ay sonra kendiliğinden geçti 🤦🏻♀️
Aysenur8996 Deletedmom114 teşekkür ederim. Bi daha yaşamazsınız İnşallah. Anladığım kadarıyla çok kötü bi durum
Aysenur8996 Aynur83 doğrudur. zeytin bi çok şeye faydalı kuranda da geçiyo faydaları.Teşekkür ederim cevap için iletirim
Oznurozer Eğer çok ilerlediyse operasyonsuz tedavi olmaz geçici süre rahatlatır sonra tekrarlar. Bence bi doktora görünsün aşamaları var onların hangi aşamadaysa ona göre tedavi uyguluyorlar