sabahları hep yumurta üzerinden gidiyoruz. fiks 2 yumurta + peynirini yiyor. bunu bazen menemen olarak bazen avokadolu bazen kıymalı/kavurmalı bazen de dümdüz omlet şeklinde. biz pankek vs yapmışsak eline veririm o ayrı ama gidip direkt ona yalnızca pankek yediremiyorum sanki yeterince iyi yemiyormuş gibi geliyor o şekilde. süslü tabaklar yanında benimki klasik kaçıyor bazen kendimi kötü hissediyorum:/