beyazzkuguu
foto atamam 🙈 fakat anlatayım ; 1.yasini fiyonk yapıp balonların üstünde yapıştırdık duvara yapıştırdık çok harika oldu beyaz pembe bir konseptti herkes bayıldı🎀🤍
2.yas gününü ise sadece pasta birkaç balon ve 2 yas rakamlı balonla kutladık ama o da güzeldi. İftardan sonra anca o kadar oldu 🥲
Genel olarak sadeliği seviyorum 🫶🏻