busekaranyusuf ben ön görüşme yapmıştım çok tatlı dilli ama pahalıydı ücret olarak. Emziriyorsanız emzirme süt arttırma programları var instagram üzerinden grup olarak katılmıştım ben , hem daha çok motive ediyordu hemde emzirme danışmanı vs gibi kişilerden de yararlanabiliyordum. Ve çok mâkul bi ücretti .