Zeynepaydn uyuya kalsa bile al omzına. En azından dik şekilde uyusun zaten kaldırınca hemen çıkıyor gazları 😊çıkmadıysa da yatır başını uyusun biraz kendi çıkartıyor. Kusmasının azalması için muhakkak bunu yapmalısın. ❤ Ben yararını gördüm. Sana da faydası olur inşallah.