Merhaba kızlar, 3 gün önce aniden vücudum ağrımaya başladı sonra ateş mide bulantısı, doktora gittim crp yüksek ama grip gibi de değilim ne boğaz ağrısı ne burun akıntısı ne öksürük ne de başka bir şey, yeni bir salgın varmış o olabilir dedi doktor ama net bir şey de söyleyemedi antibiyotik başladık ,son zamanlarda böyle bir durum yaşayan oldu mu aramızda?