Ya ben delirecegim artık gerçekten akşam 9 da yatıyorsa gece illa 2-3 te kalkıp sonra sabaha kadar mır mır ya da yanına çağırıyor
Sonra da uykusu açılıyor 6-7 de komple uyanıyor nasıl oluyor bu anlamadım gitti bi çocuk küçücük bi çocuk nasıl bu kadar uyku ile arası olmaz babası da bende gerçekten iyi değiliz neredeyse 3-4 saat uyku ile duruyoruz her gün delirecegim ya yanımıza alıyoruz o da yok onda da uyumuyor