sumeyyemrah bende bundan var eşim kuryelik yaptığı dönem sokakta bulmuştu yıkamıştım bebeğim daha doğmamıştı o zamanlar zaten başka bebek arabamız vardı o çalınınca bunu kullanmaya başladım 1-1,5 yasında falandı su an 3 yasında hala bunu kullanıyorum gayet sağlam gerçekten su an hamileyim diye merdivenlerden ittire kaktıra çıkartıyorum aslında ağır değil ama ben zorlanıyorum yani ona rağmen kırılmıyo😄 baya da bi taşıma kapasitesi var bence cunku pazarı marketi bunla görüyorum + 20 kg da kızım oluyor içinde gıcır gıcır bile etmiyo😂😂 2. elleri varsa bakabilirsin 2. bebeğime de büyüdüğünü görmek nasip olursa bunu kullanıcam

yandan da böyle
