Kızlar ya bu hafta o kadar kötü geçti ve geçiyor ki niye böyle oldu anlam veremedim.
Bayramın 3. Günü kızımın afedersiniz ishali başladı, ertesi güm ateşi yükseldi (39-40’lara kadar) Doktora götürdüm bir ton tahlil, ultrason, röntgen istedi. Ertesi gün sonuçlara bakmak için gittiğimde Rota virüsü kaptığını ve yatış yapması gerektiğini söyledi. Orada yıkıldım zaten çünkü daha önce hiç hastalık geçirmedik 😢
(Aşıyı neden yapamadık , o an takipli olduğumuz doktor bir tarih verdi ve o tarihte gittiğimizde de geç kaldınız yapamayız dedi)
Yatışı yaptılar, ateşi düştü ama ishal asla durmadı kaç gün. Kızım birde emekleyince bir yatağa sığamıyorduk çok zorlandık, hep damar yolundan sorun yaşadı.
Hastanede Üçüncü günümüzde tahlil istedi doktor , verdik çok şükür değerleri iyileşmiş taburcu edcem ama çok dikkat edin dedi.
Eve geldiğimiz için çok mutlu olduk ama kızım sevdiği şeyleri bile yemez oldu bu hafta, hep emzirdim su içirmeye çalıştım evde de durmadı ishali.
Ki çok şükür bugün azaldı derken kızım diş patlatır oldu :( diş etinde kırmızı bir çizgi ve hafif sivrik var (ilk dişi) aşırı huysuz nazlı bir bebek oldu resmen kucağımdan asla inmiyor .
Olsun bunada tamam ama sanırım hastane ortamı çok sıcaktı vs derken soğuk algınlığı geçiriyor , burnu akıyor öksürüyor hep huzursuz. Normalde 22.00’da uyuyan çocuk bugün 02.00 da zor uyudu.
Kızım zaten zayıf bir bebekti (8.400) şimdi iyice eridi.
Bunlarda yetmezmiş gibi hastaneden geldiğimiz gün bende kırgınlık başladı , her yerim ağrıdı ve iki gündür afedersiniz ishal olmuşum ama kızımdan da beter bir halde. . Karnıma sürekli sancılar giriyor.
İşin trajikomik olanı her şey yolunda gidiyorken çalışmaya karar verip 1 nisanda işe başlamak istiyorum diye dilekçe vermiştim. (Ücretsiz izindeydim) şimdi kara kara düşünüyorum ne yapcam, bu çocuk nasıl kendine gelecek, ben nasıl işe başlayacam..
ruh halim o kadar berbat ki , psikolojik olarak çöküşteyim yetmezmiş gibi fiziksel çöküşte başladı 😢
Çok uzun oldu hakkınızı helal edin