7 aylik olmak uzere olan oglum 1 ayliktan beri mama iciyor. Saglik sorunlarim nedeniyle emzirmeyi 1. Ayda kesmistim. 5 aylik olana kadar iyi kotu cok bayilmasa da gunde 800 900 cc mama iciyordu. Annem ve esimin ben isteyken ufak ufak tattirmalari sonucu oglum 5 aylikken ek gida ile tanisti. Ben kesinlikle 6. Aydan once dusunmuyordum. Oglum mamaya karsi isteksizlesti biberon reddi mama reddi yasadik. Denemedigim mama biberon kalmadi sonuc olarak 6. Ayda ek gidaya hizli bir girip yapmak zorunda kaldim. Keske de hic baslamasaydim. Oglum simdi biberonu ve formul mamayi tamamen terketti. Uyku arasinda 200 300 zor icirir oldum.
Yanliz soyle bir sorun var canimi cok sikan. Oglum kasikla verdiklerimi yiyor bu arada 3 gun kuraliyla ilerledim bir muddet. Sonra patates kabak muz avokado gibi ayina uygun yiyecekler vermeye basladim. Hazir bir sey vermedim. Ama bebegim yediklerini oldugu gibi sindirmeden cikariyor. Gunde 2 3 defa kaka yapiyor ve 2 aydir aldigi toplam.kilo 600 gr. Suanda 7 aylik ve 6.5 kilo 68 cm. Kilo alamamasini buna bagliyorum cunku formul mama icerken 700 grdan asagi almiyordu. Evet hareketlendi ama 2 ayda 600 gr bana az geliyor. Formul sute karsi cok ilgisiz. Formul mamayi muhallebisine vs koydum ama yine kilo olarak donmedi. Likit bir halde ictigi gibi olmadi. Bebegimde sindirim sorunu mu var acaba anlamadim. Simdi ek gidayi azaltip formul sute geri dondurmeye calismak yararli olur mu acaba? Formul sutu yine sever mi?