Yagmurtanesi Benim oğlum 3,5 yaşında yaklaşık beş aydır falan haftada 1 veya 10 günde bir ateşlenmeleri başladı başlarda üç gün boyunca ateş karın ağrısı oluyordu ilk götürdüğümüz doktorlar normal hastalık geçirdiğini söyledi hep sonrasında Akdeniz ateşi veya pafafa olabileceğini söyleyip gen testi aldılar gen testi negatif çıktı ama atak sıralarında da boğazında çok beyaz yaralar olmadığı için pafafa olduğundan emin değiliz ama biz Akdeniz ateşinden şüphelenince Kolsişin ilacı başlandı ve başladığımızdan beri ataklar çok fazla azaldı şu anda 20 güne yaklaştık henüz bir atak geçirmedi 1,5 aydır ilacı kullanıyoruzdur doktorda ilacı işe yaradığı için kullanmamıza devam etmemizi söyledi şu anda romatoloji bölümünden takipteyiz ilk zamanlar bizim için de aşırı yıpratıcı bir dönemdi her hafta her on günde bir ateş aciller iğneler kan almalar ama çok şükür şu anda çok azaldı inşallah bitip gideceğine inanıyorum
Gul-42
Bizim de çok fazla ateşlenme yaşadığımız dönem acildi iki sefer peridnol iğnesi yapıldı evet o anlık ateşini düşürdü ama bizim atak aralıklarını çok sıklaştırdı o dönem on günde bir ateşlenen oğlum bir haftada hatta beş günde bir ateş lenmeye başladı doktora söyleyince kortizonun böyle bir etkisi olduğunu atak aralıklarının sıklaştırabilecegini söyledi ve bir daha yaptırmadık