Madamehappyyyyy uykusuzanne__ Ben Hepsiburada dan aldım canım ocak gibi Burada da var temu de falan onlar dan da 2 kez aldım en kalitelisi Türkiye den aldığım.
agitmoms talya31 gecen sene bimde 600 tlye 37 parça almısyım keske fazla alsaydım diyorum 1 yıldır favorimiz
uykusuzanne__ Madamehappyyyyy evet var orda da ben interneten değil mağazalara bakıyorum da bulamıyorum
ozlem0303 talya31 gecen gun aldim 2750tl ye trendyoldan 72 parca. Cocugum cok sevdi, ben bile sevdim şato yaptık, arabalarına garaj kaydırak baya vakit gecirdi. Bende gözümü karartıp aldim umarım sıkılıp bi kenara atmaz.
Madamehappyyyyy uykusuzanne__ Action da var demişti bir arkadaşım ve bir ara aldi ye geldi oradan da almıştı.
Minikkalbinannesi gizemzumraa a 101 e de gelmişti ama burda hiçbiyerde bulamadım kalmadı yada gelmediler dediler
birkupalatte talya31 100 parçasını 2000 tl ye almıştım indirimden. Ben learning fun markasının aldım. Oğlum manyetik oyuncakları çok seviyor. Daha sonra geomag den bir set aldım O da küçük çubuklar ve toplar şeklinde. Doğum gününde manyetik minecraft istiyor. 😂 sonu yok
Nsrn1 talya31 ya bu tarz ürünler bana biraz influencer etkisi gibi geliyor. Benim çocuklarım oyuncakla çok uzun süre oynayan çocuklar değiller ev oyuncak dolu Ata ata bitiremedim. O yüzden çok pahalı ürünler almayı tercih etmiyorum. Muadil ürün alıp daha uyguna almayı tercih ediyorum. Biraz zaman geçsin modası geçince ve muadilleri artınca daha uygun fiyata almayı düşünüyorum.
asilazmazbalkokmaz Nsrn1 Çok iyi oyalıyor ama. Beni bile oyalıyor öyle söyleyeyim. Muadilleri biraz kalitesiz, tutmuyor, küçük gibi şikayetleri var henüz. 🙂
Nsrn1 asilazmazbalkokmaz biraz daha bekleyeyim çocukların ikisi birlikte oynayabilecek düzeye gelsin o zaman alacağım 😄 küçüğüm 26 aylık ve tek derdi abisinin kurduğu oyunları bozmak 😄 bizim evde savaş baltasına dönüşür o bloklar 😅😅
Nsrn1 asilazmazbalkokmaz tek çocukla bir tık daha kolay oluyor işler 😅 benimkilerin arasında 17 ay var ikisi de erkek çocuğu içeride durmayı sevmiyorlar 😂 koşmalı hoplamalı zıplamalı biraz yaralanmalı oyunlar daha çok ilgilerini çekiyor 😂
Mommyhann talya31 şoktakini almıştım 500 tldi onunla baya oynadı birsürü şeyler yaptı sonra yiğenmzde büyükleri gördü onlardan istedi bizde bayram harçlığıyla bu hafta magly kendi sayfasından aldık 72 lisini 2333 küsür indirimle aldık geldiğinden beri onlarla oynuyor diğer oyuncakların yüzüne bakmıyor diyebilirim ama bu oyuncaklar cocugun yaşına göre değişebiliyor genelde 4yastan itibaren oynamaya başlıyorlar yiğenm 3 yaşında mesela oynamıyormuş o