Benim bebeğimde 40 günlük. Mamayla besleniyor günde 1 defa mamasının içerisine zeytinyağı damlatmaya başladım. Daha yeni başladığım için hemen fayda ettimi bilmiyorum tabi. Ama ıkınmaktan kıpkırmızı oluyo ağlama krizine giriyo sab simplex kullanıyorum bende bir doktor relaktas yazmıştı şimdi de onu deneyeceğim