beynim sulandı artık şu 3 5 gündür gece uyumuyor azı dişleri patlıyor ama öyle gün içinde ağrısı vs olmuyor normal gayet gece uyanınca da öyle eli ağzında falan değil uyanıyor salladığım gibi dalıyor max yarım saate tekrar uyanıyor emzirmeyi de bıraktım 2 ay oldu uykuları düzene girmişti gece deliksiz uyuyordu ne sıkıntısı var anlamıyorum da ya yaşayan var mı