RabiaAmine Kızlar sizinde başınıza geldimi kızım daha bu hafta Pazar iki aylık olacak ve doktora gittim çok huysuz olduğu icin, diş çıkartmaya başlamış dedi. Sizce normal mı? Doktor normal dedi ama içim rahat değil. 😕
Jrarya RabiaAmine doktor normal dediyse normaldir başka bi doktora daha gidin dilerseniz doktorunuzun dediği içinize sinmediyse
Ceronimo35 RabiaAmine normalmis huzursuz olmayin disle dogan bebekler bile varmis hatta komik ama benim amcamda 2 ayda cikarmis :)
RabiaAmine UmayNil peki tek belirdimi dişleri yoksa çıktımı tüm? Benim kızıminki belirmiş daha çıkacak.
AycaOnur RabiaAmine cok normal. Kizim 3.5 aylik dogdugunda bir disi vardi. Simdi ise iki disi var :) huzursuzlugu gecmedi sanirim dis kokleri olusuyor bu donemde.
RabiaAmine AycaOnur maşallah, demekki oluyormuş içime su serptiniz, ama çok küçükler daha ya kıyamıyor insan.
Thesra RabiaAmine Normal canım bazı bebekler erken diş çıkarırlar dişli doğan bebekler de vardır ben de 3 aylıkken çıkarmışım😌