KLORAK Merak ediyorum mesela haftanın 1 günü hiçbir şey yapmadan sosyal medyada takıldıgınız belirli bi gün. Ne biliyim eşiniz izinlidir çocugu paslardınız Ya da mesela çocugunuzu uyuttunuz saat kaç ve HİÇBİR ŞEY yapmadgınız saat ama hiçbir şey çyle instagramda takılma gibi. Mesela benim suan bulasik yikamam lazim yikayip 1 saat sonra asla hicbir sey yapmadan uzanican
feyzanuur KLORAK her istediğimde o imkanım var eşimin çalışma saatleri nispeten rahat ama ben kendime o vakti veremiyorum ya. çocuk sürekli ulaşılabilir olsun istiyorum. biz baba-oğul takılcaz sen evde kal diyolar mesela ama ben de gidiyorum. aşamıyorum
poppy KLORAK Pazar günü. Aciliyeti yoksa hiçbir ev işini yapmam, genel yediklerimizi toplamak dışında tabi🤣 Yemek de yapmam, dışardan söyleme günüdür. Sabah kalkmam eşim uyanır kızıma.
Lolik KLORAK Bugün😂 tüm gün yattım. Annemdeyim , eşim oğlumu aldı dışarı çıktı ordan annesine geçmiş uyku saatinde getirdi , kardeşim uyuttu ben hala yatıştayım😁 her hafta belli bir gün yok tabiki ama arada oluyor böyle🫠
KLORAK poppy peki evde ki en sessiz saat ne mesela böyle herkesin inine çekildigi saat ama senin uyanık olup sadece oturdugun saat 🤣
gg3848 KLORAK kızım uyuduktan sonra bomboş tavana bakıyorum bazen😂 ayda bir de kızımı eşime bırakıp kahve içmeye kaçmaya çalışıyorum o kadar🙈
KLORAK gg3848 mesela hiç dizinin olmadıgı bir gün genelde hamgi gğn sıkılırsın elinde telefon boş boş gezersin bem galiba salı
alparslan38 KLORAK koca bir gün asla ayiramiyorum kendime ama mesela oğlum öğlen uykusundayken hiç bişey yapmıyorum telefonla oynuyorum kızıma da o ara ekran veriyorum yada geceleri bu saatlerde oluyor eşim gece çalışıyor çocuklar uyuduktan sonra yapılacak şeyleri yapıp telefonu alıyorum elime ne zaman uyursan işte şuan süpürgenin parçalarini yikadm mesela koltukları sildm şimdi biraz of yapip yaticam
accountant KLORAK eşim çocukla uzun süre tek baş edemiyor çocuk bakımı hariç istediğim her gün of canım istemezse hiçbir şey yapmam ama çocuğa bakmaya mecburum 😀
serendipity16 KLORAK belirli gün yok ama genelde geceleri hiç iş yapmam boş boş dizi izlerim ama tabi uykumdan oluyorum orası ayrı😀
Prensesannesii___ KLORAK gun içinde koşuşturma aksam yemeğinden sonra bulaşıkları toparlarım eşimle film gecesi yaparız hamileyim son haftalarım kızım var 5 yaşında saat 10 da uyur gece de uyanmaz pek bu günlerin tadını çıkarmaya çalışıyorum doğum olunca iki çocukla vakit bulamam diye
KLORAK Prensesannesii___ buluyorsun merak etme :) bende 2. Yi 5 ay önce dogurdum her akşam 10 ila 12 arası free 🥲
duruislife KLORAK kızım uyuyorsa benim HİÇBİR ŞEY YAPMAMA saatimdir. Uyanıkken yaparım her şeyi doğduğundan beri öyleyim😂
Tangrampuzzle duruislife bu nasıl oluyooor. Bende uyanıkken bir şey yapamıyorum durmuyor durdurmuyor. Uyudugunda ev işine bakabiliyorum
cokbilmismom KLORAK her akşam çocuğu uyuttuktan sonra hiç bir şey yapmadan instagramda takılıyorum 😂😂
UrbanMom KLORAK 8den sonra mesai bitisi 😂 esimde erken uyur gece off var sadece ve hayatta geceye is bırakmam sadece telefona bakarim.
beyzzsenturkk_ KLORAK perşembe günleri eşim izinli temizliği yemeği yapar çocukla çıkar bazen hava iyiyse ya da evde kek börek yaparlar
yavruaslanlar KLORAK var yarınlık herşeyimi hallettim evimiz alım temiz ütü vs bırakmadım kızımın ödevi dahil. evde ogluma bakıcak kayınvalidem ben kızımı alıp eltime oturmaya gidicem görümcemlerle🌸
beybitolat KLORAK pazar günü eşim evde ve evlendiğimizden beri her pazarım off diye geçiyor hahshsh asla yemek ev işi falan yaptırmadı eşim 2 senedir. Çocuk olduğundan beridir zaten eşim yemek konusunda da çok esnektir. Kendi dükkanda yer gelir banada dışardan söyler veya ben kendim aparatif hazırlarım. Ara ara canım isterse yemek yaparım. Ama ev işi vs diğer günlerde off falan nerdeeee🥹