sebeye Sezeryanla doğum yaptım 5 ay önce ama idrarı tutamıyom çok sıkışık olduğumda hafif kaçırıyorum ilk oğlumdada öyleydi 1 yıl sonra düzeldi şimdi kızımıdsda aynı şekilde oldu inşaAllah geçici bir süreçtir Varmı bu şekilde yaşayan yaşım 31