kelebekay Çok çok yeni bir annesiniz daha, 22. günümüzde anlatımınızdan daha kötü durumdaydık, hem ben hem evin hali, üstelik bebeğim de uzamış sarılık olmuştu, tam o günlerde fototerapi için bir gece hastanede yattık v.s. Demek istediğim daha bebiş çok minik, anneliğiniz çok yeni, düzen kurulmaması durumu çok normal, zamanla her şey kolaylaşacak ve güzelleşecek emin olun ❤️ 37 yaşımdayım, hayatımın en en zorlandığım, sıkışmış ve çaresiz hissettiğim dönemi lohusalığımdı, ilk 40 günü çok zor geçirdim, ama geçti. Şimdi kötü anları değil tabi ama mis gibi yenidoğan ve süt kokusunu özlemeye bile başladım 😌 Sizin için de inşallah gittikçe kolaylaşan, güzelleşen bir süreç olsun 🙏🏻