Kızlar selam, 15 gün önce doğum yaptım. Doğumum çok zorlu ve maalesef negatif geçti. Bende travma bıraktı ne yazıkki. Şu an fiziksel toparladım şükür bebeğimide çok seviyorum ama içimde kötü bir duygu var. Kaygı korku gibi. Sanki dişçiye gittiğinizde kapıda içiniz cız eder böyle karnınız ağrımaya baslar ya korkudan aynı öyle hissediyorum. Bebek sanki bana emanet verilmiş bir süre sonra gelip alacaklar ve bende sınırsız uykuma özgürlüğüne kavusacakmısım gibi hissediyorum ama aklım bunun gerçek olmadıgını artık sonsuz bu bebekten benim sorumlu oldugumu uykularımın özgürlüğümün kısıtlandığını biliyor. Kendimi mental yorgun hissediyorum ve bu yorgunluk hiç bitmeyecek sonu yok bunu bilmek daha da yoruyor beni. Acaba bu hisler bu kaygı lohusalıktan mı? Sizde yaşadınız mı? Yoksa bu korku hep benimle mi kalıcak? Kaygılarım korkularım yüzünden hayat kalitem sıfır. Sürekli ağlar oldum çok yoruldum