10 aylık bebeğim var regl üstünden bir hafta geçince korkarak gebelik testi yaptım pozitif çıktı şuan böyle bir durum istemiyordum çünkü bebeğim çok küçük henüz emziriyorum acilde kan verdim orda pozitif çıktı ultrason da kese görünüyor 5 haftalık bebek gelişimi için klinikten randevu al iki hafta sonra o zaman belli olur bu durumu eşim dışında kimseye söylememe kararı aldık kimse bilmiyor cinsiyetini belli olunca söyleriz dedik ben şuan çok endişeliyim bebeğim emmek için ağlıyor kesim dedim aile hekimi bişey olmaz dışkı rengi değişir biraz rahatsız oldu bebeğimi nasıl kesmeliyim lütfen yardım edin