ecmi2 Biraz da ne düşündüğünü öğrenebilmek adına, uyumadan önce ben şunu yapıyorum her gün, belki sizde de işe yarar. Bugün seni en çok mutlu eden, üzen veya kızdıran ne oldu diye tek tek soruyorum. Anlatıyor o da bana soruyor, ben de anlatıyorum detaylı olmayacak şekilde tabi😅 Gün içinde söylemediği, unuttuğu bir şey varsa orada öğrenmiş oluyorum.