Kızlar oğlum 1 yasında odasını ayırmıştım taki tayinimiz çıktı tasındık bir bebeğim daha oldu odasını ayarlamadık bir sürü yanımızda yattı 2. Bebeğim küçük olduğu için biraz kayınvalidemde kaldık orda hep birlikte uyuduk evimize alışamadı daha sonra hastalandı filan odasında yatırdığım zamanlarda gece bizim odamıza kalkıp geliyo sizinle yatmak istiyorum diye 1 yasında küçük çocuğum bizimle çünkü yakında onuda gece beslenmesini kesecem odasını ayırcam acaba o süreçte kardeşide odada olunca alışırmı nasıl bir yıl izlemeliyim bilgisi tecrübesi olan yardımcı olabilirmi