Bebeğim 5 aylık. Doğduğunda biberonla mama içiyordu 2. Aydan sonra biberonu bıraktı. Avent kullanıyorduk. Ara ara deniyorum ama kesinlikle biberondan mama içmiyor sadece ağzının içinde oynuyor ısırmaya çalışıyor. Çok nadir emmek isteyince de öğürüyor. Çalışmaya başlayacağım bu yüzden biberona alıştırmam gerek. Ne yapmalıyım yardımcı olursanız sevinirim