bazkrtsell Benim kızımın ilk 3,38 mmdi fetal dna yaptırdık normal geldi tekrar ölçtüler dahada yükselmiş 5-6 mm bile ölçen oldu ama gittiğim hiç bir perinatoloji fetal dna kabul etmedi maalesef ense kalınlığının çok sebebi olduğu için amniyosentez istediler onuda yaptırdım oda iyi geldi. Detaylı ultrasonda ense halen yüksekti başka hiç bir sorun yoktu yinede belki kalp sorunu vardır diye fetal eko istediler onuda çektirdik.
Şuan kızım 1 yaşında hiç bir problemi yok ama hamileliğim berbat geçti sürekli birşey aradıkları için her gün ağladım hatırlamak bile istemiyorum 🥺