Mini-me Selam kızlar, küçük şeyler anaokuluna gönderen var mı? Yakın zamanda görüşmeye gitmiş ve fiyat vs bilen var mı? Eryaman çevresinde anaokulu tavsiyesi de alabilirim. ❤️
Mini-me Minikkalbinannesi yaaa öyle miii ay şuan çok mutlu oldum. Metromall avm yakınında oturuyorum ben
Mini-me Minikkalbinannesi bize 700 m felan yürüme mesafesi benim için çok rahat olacak aslında ama fiyat önemli🥹 başka tavsiyeniz olur mu? Yeniyim ankarada yeni yeni öğreniyorum 🙄
Minikkalbinannesi Mini-me bende Göksu tarafında oturuyorum 😊memnun oldum tanıştığıma 🌸kaç yaşında çocuğunuz
Mini-me Minikkalbinannesi ben deee hatta mayısta görüşmeye gidelim diye düşündüm geç kalmamış oluruz demi? Çünkü burda bir kaç kişi 1 sene önceden kayıtlar doluyo felan yazmışlar başka kreşler için🙄
Minikkalbinannesi Mini-me ben bi kreş işe görüştüm devlet kreşi haziran temmuz gibi gidicem kayıt için inşallah💕