seyma0661 ben geçen yıl ikinciyi oldum kuzenim ameliyat hemşiresi bana hep 2. Sezaryen daha zor olur derdi inanmazdım doğuma kadar hep burda 2. Sezaryen postlarını araştırırdım hatta kendimi rahatlatmak için. Burda çoğu kişi 2. Daha kolay demiş fakat bende asla öyle olmadı ilk sezeryan de çok kolay yürümüştüm yürürken faln bi ağrı yoktu pek ama 2. De İlk yürümeyi yapamadım tansiyon 3 e düştü bayılmak üzereydim hemşire hemen tuttu oturttu 6 saat sonra tekrar denedim ve 2. Deneme olmasına rağmen böyle bi acı gerçekten hatırlamıyorum asla dayanılır gibi değildi bence kesinlikle 2. Çok çok zor kesilmiş yer tekrar kesiliyor sonuçta.