Anneler merhaba
Bebeğim 4,5 aylık. Yaklaşık 10–15 gündür, özellikle son 3 gündür neredeyse hiç düzgün beslenmiyor. Memeyi de reddediyor, biberonla verdiğim mamayı da. En fazla 30–40 cc içiyor, sonra eliyle itiyor, kafasını çeviriyor ve devam etmiyor.
4. ay atağında dikkatlerinin kolay dağıldığını biliyorum ama bu kadar az yemesi beni çok endişelendiriyor. Sanki hiç acıkmıyor gibi… Gerçekten çok zorlanıyorum ve ne yapacağımı bilemiyorum.
Benzer bir durum yaşayan oldu mu? Nasıl atlattınız, neler işe yaradı? Deneyimlerinize ve önerilerinize çok ihtiyacım var 🙏