hghg Kızlar doğum yapalı 22 gün oldu vajinam hala geniş gözüküyor dikişim de daha düşmemiş idrar değince de yanma olmaya başladı normal mi sizce ? Bide ne zaman bu genişlik normale dönecek 🥺
Derinmom26 hghg ay daha çok yeni🥲 neden bu kadar stres oldun zamanla toparlıyor 20 gün de nasıl iyileşsin korkma 2 tane iri bebek doğum yapmış biri olarak söylüyorum
brfnbt hghg daha çok yeni ilk zamanlar öyle gözüküyor en az ben baktığımda dikişim için dehşete kapılmıştım en azından 6 ay geçmesi gerek bence
anneyorgun1 hghg daha bir dur iki yıl lazım ona 🤣 ayrıca düzenli ilişki yaşarken de biraz geç toparlanma olabilir
hghg Derinmom26 ben biraz fazla kaygılıyım ya arada bir kontrol ediyorum ne durumda diye gördükçe stres oluyorum sanki hiç düzelmeyecek gibi geliyor bana 🥲 ne kadar zamanda eski haline dönüyor acaba tahmini
hghg brfnbt evet bende şuan aynen öyleyim gördükçe moralim çok bozuluyor en iyisi bakmayım diyorum ama merak da ediyorum bakıyorum zamanla düzelir diyorlar ama sanki hiç düzelmeyecekmiş gibi geliyor 🥲
Derinmom26 hghg 2 ayı bulur belkide daha fazlas ama mutlaka eski haline dönüyor. Kegel egzersizi yapın dikisleriniz müsade ediyorsa
brfnbt hghg en iyisi bakmamak ben hiç bakmadım o gün o dehşeti yaşayınca illaki biraz bozuluyo ama ilk zamanki gibi kalmıyor merak etmeyin
seval868_ Kızlar 50 dikişi olan biri olarak diyorum 50. Gününüzde herşey normale dönüyor. Stres yapmayın, oradan dünyaya minik bir insan getirdik iyileşmesi biraz zaman alacak sadece 😊