Prenses_ikra BEbeğim 5 ay 18 günlük. 6 ay olcahı zaman menenjit aşısı var dedi doktorumuz sizce yapılmalımı yaptıran varmı ya da yaptırmayan 🙋🏻♀️
Serene Prenses_ikra iki tür menenjit aşısını da yaptırdım.yaptırılması gerektiğini düşünüyorum.menenjit tehlikeli bir hastalık
tubaelif Prenses_ikra bende kararsızım canım kız kardeşim hemşire o da tek doz 13 aylık nimenrix yaptır sadece dedi🤷♀️
Yuliya1219 Prenses_ikra biz yaptirdik 6 aylikken basladik 3 doz a grubu 3 doz b grubu vuruldu oglum. 13.ayda bitti. Takvimi doktorumuz hazirlayip verdi. Menenjitten cok korkuyodum iyi ki one alindi asilari. Menenjut valalari artmaya basladigi icin erken baslatiyolar artik.
Uzaymekiii Prenses_ikra ben bexseroyu 9-12.aylarda yaptırmıştım bizim doktorumuz öyle önermişti. Bence menejit aşısı yapılmalı sonuçları maalesef kötü olabilecek bi hastalık riske atmaya hiç gerek yok
zeynepzeze Bence kesinlikle yapılması gereken bir aşı. Felç olan veya hayatını kaybeden bir sürü bebek var menenjitten
TugceYildiz1 Biri a tipi biri b tipi aşı ben 1 yaşından sonra öğrendim o zaman yaptırdım ikisinin de yapılması gerekiyor. Tedbir bizden takdir Allahtan bence yaptırılması gerekiyor ☺️
Yuliya1219 ipesi yok hic bi sorun olmadi bizde. Bexero biraz ates yapti ama o da zaten7.aydaydi. 1 gun surdu atesi. Hal ve hareketleri nesesi yerindeydi cok sukur