Bebeğim 12 aylık olacak neredeyse hayla bu olay geçmedi bu bir sorun mu bebeğim bir göğüsümü emerken hayla diğerinden süt akıyor miktarı da fazla oluyor kaynanamlar geldi misafirliğe bebeğimi emzirdim ıslaklık oldu göğüsümde değiştirip geleyim üzerimi dedim gittim geldim bunun geçmesi lazımdı doktora git bence falan dedi bir kuşku düştü içimde çevremde emzirenlere hep sordum onlar yaşamıyormus birde sizlere sormak istedim