beys42 merhaba bende sürekli konya-gebze hızlı tren kullanıyorum 10 aylık olduğunda beri oğlumla sürekli gider, gelirim şuan 15 aylık, Ramazan Bayramı’nda gene gidip geldim, turuncu masadan destek alın mutlaka bileti kontrol ettirirken,valizi trene onlar yerleştiriyor son dakikaya inmiyosunuz aşağı onlar indirdiği için yardımcı oluyor,bebek arabası ben göturmedim ama koridor çok dar bence suremezsiniz,yanına sevdiği oyuncak,sesli kitap,dikkatini dagitcak bişey alın,uyku saatine denk getirin bileti çünkü inen,binen insanların sesinden uyaniyorlar,bide iyi insanlara denk geldim ben hep trende onlarda oyalamisti oğlumu