Kızlar sizde durumlar nedir bebeğim yarın 2 aylık olacak 2 3 gündüz acayip huzursuz uykular haram oldu resmen gündüz çok direniyor. Gece de nerdeyse 2 ye kadar uyumuyor sebepsiz ağlamaları var nasıl yapacaz 🤦🏻♀️ geçiyor mu bu dönem geçiyorsa ne zaman geçiyor çok yoruldum