deryadeniz3 ben hipp aptamil bebelac kullandım bebeğim hem beğenmedi hem kusma yaptı bu mamalar ama golden goattan çok memnun kaldım mamayı kullanmaya başladığımdan beri kilo aldı ve nerdeyse bir buçuk aydır kabız olan biz fitille yaptırmazsak kakasını yapmayan bebeğim kakasını kendi yapmaya başladı. Sindirimini de olumlu etkiledi yani. Hem besleyici hem sindirimi kolay hemde benim bebeğim tadını beğendi. Bence çocuktan çocuğa da değişiyor birisi çok beğeniyor bi mamayı öbürü beğenmiyo