Psikolojik olarak hayat kalitem düştü artık resmen. Benzer süreçleri yaşayan toparlanılıyor diyenlere ihtiyacım var🥹 ilk olarak aralıkta bir baş dönmesi yaşadım kbbye gittim hemen ilaç kullandım denge testi manevra falan yapılmadı 1.5 ayda anca toparladım kendimi iyi hissediyorum artık dedim en fazla 10 gün öyle sürdü sonra yine dengesizlik hissetmeye başladım sonra 9 martta yataktan ani kalkmamla tekrar yoğun bir baş dönmesi hissettim kbbye gittim yine bu sefer dediler ki sol kristal kaymış manevra yapıldı 2 hafta iyiydim gerçekten raporluydum evdeydim öğretmenim işe geri döndüm ilk 2 gün iyiydim sonra hep bir dengesizlik biri çekiyormuş gibi hissetmeye başladım asla toparlayamıyorum da bu arada nörolojiye de gittim beyin temiz çok şükür ama boyun düzleşmesi fıtığı da çıktı burda yorumlarda okudum dengesizlik yapan diyen de var yapmaz diyen de özellikle başımı hafif önüme bile eğsem dengesizlik tuhaflık hissediyorum resmen çene kaslarım bile kasılıyor dişlerimi sıktığımı hissediyorum ve kulak çınlamam var sessiz ortamlarda fark ettiğim vertigo mu dengesizlik bıraktı yoksa boyun düzleşmesinden mi benzer süreçleri yaşayan var mı artık iyi olmak eski halime dönmek istiyorum 🙂↔️😭