theanne24 Kızlar dikey süpürge arayışındayım, birkaç model beğendim led ışıklı ama yorumları çok iyi değil.. En son beğendiğim Samsung marka, yorumları falan emiş gücü çok iyi fakat led ışığı yok. Çok kararsız kaldım. Sizce?
beyzzsenturkk_ theanne24 süpürürken işimi görsün yeter kafasındayım o an süpürgeden çıkan ışığın şeyine odaklanamam ya ben cok hızlı ev süpürüyorum ya da insanlar o ışığı izlemeyi seviyor😂
Balbulutu theanne24 valla benim için led önemli çünkü tozların nerde olduğunu görmek istiyorum gözle görülmüyor. Kablolu ile süpürüyorum sonra dikey süpürgemle bakıyorum halen toz var beni rahatlatıyor 😃
babyisleeping theanne24 dyson v12 var bende led ışıklı başlığı tam bir psikoloji bozma başlığı bence😬 tozları gördükçe insanın süpüresi geliyor ve her yer çok pismiş gibi hissediyorum süpürene kadar hep. Gerekli mi konusuna gelirsek tozları görme açısından çok iyi oluyor ama olmasa da olur ben günlükte led ışığını kullanmıyorum süpür geç yapıyorum yoksa çok vakit alıyor her yeri çekmek istiyorsun
theanne24 beyzzsenturkk_ accountant ya bilmiyorum bence de çok önemli değil ama bazı yorumlar görüyorum led ışıklı daha iyiymiş tüm tozları falan görüyormuşsun o yüzden ikilemde kaldım ya
beyzzsenturkk_ theanne24 süpürmeden sonra silme işlemi yapıldığı için bence bana göre önemli değil şimdi onun giremediği yerde ki tozları görsem ve çekemesem deliririm görmemem hayrıma olur😄 silerken zaten toz moz kalmıyo
theanne24 asilazmazbalkokmaz e75, baya bir övülmüş bende onda karar kıldım. Normalde philips 8000 serisini alacaktım kuru ıslak, fakat baya bir şikayet var yok sapı cabuk kırılıyormuş yok sürekli filte uyarısı veriyormuş bende vazgeçtim
asilazmazbalkokmaz theanne24 Bende Philips’ten memnun kalmayanlardanım kronik başlık sorunu sebebiyle. Samsung aldım. Işıklı başlığı var süpürgemin ama olmasada olur psikoloji bozuyor. 🦥
theanne24 accountant yani gündüzleri pek de bir önemi yok değil mi? Ben genelde gündüzleri süpürüyorum o zaman beğendiğim modelden devam🤣
Nikita theanne24 dandik bi markanın ışıklısını kullanıyorum. Beyaz ışık bir de yeşil falan değil. Gayet iyi gösteriyor. Olmadan da süpürülmez mi? Süpürülür tabii