alpelay 3 yıl çok gibi geliyo bana okula ne kadar geç başlatırsanız o kadar iyi diyolar 72 ayını doldurmamış oluyo 2 yıl gidince ben de o yüzden istemiyorum veli dilekçesiyle geç başlatmak istiyoruz okula başlama yaşı çok düştü çünkü en azından bizim zamanımızdaki gibi bi yaş daha büyüsün istiyorum