sedanur43 Kızlar dişler çokınca başlamak lazımmış alt 2 dişimiz çıktı florürlü diş macunu kullanın diyolar ama önerebilceğinz markaalr vsr mı acab
beyzzsenturkk_ sedanur43 ben 1,5 yasında başladım fırcalamaya disleri 1 yasında tamamlanmasına rağmen yutma olayı icime sinmiyor tükürebilecek kıvama gelmeli bence macunsuz fırcalama yapılabilir ama macun ne kadar doğal olsa da güvenilir gelmiyor
defnes32 sedanur43 yabancı ülkelerde altı yaşına kadar yasakmış zaten colgatenin çocuk diş macununda 6+ yazıyor ben fırçalatmıyorum