tuna32_ İyi akşamlar bayanlar 3. Çocuğum için doğum parası alıyodum ilk öğretmenim ailem uygulamasında ödenecek tarih 26 Mart yazıyor ama kartımda para yok sizdede böylemi acaba bu ay
asennaa tuna32_ ayrı bi sorum olacak da, başvurunuz onaylandıktan sonra süreçte ne yaptınız, gidip kart mı çıkartmam gerekiyor şimdi
tuna32_ cigdem12345 teşekkür ederim cevabınız için bende kartımı kayıp etmiştim yenisini çıkardım arada karıştı sandım😊
tuna32_ asennaa mesaj geldikden sonra gidip halkbankasından kart verdiler ona yeni şifre yapıp bankamatikten çektim kızım 1 aylık olmuştu onaylandı çabuk onaylanıyo