mehtapasrslan Kızlar aranıza yeni katıldım bebeğim 33 günlük sadece mama ile besleniyor öğünlük 60 cc mama içiyor sizce az mı miktarı birkaç kere 90 ml içirdim hepsini içti ama biraz kusmuştu sizce 90 ml vermelimiyim
gzd_nhr mehtapasrslan benimde 38 günlük 90 ı arada veriyorum anne sütü hiç alıyor mu canım?anne sütü almıyorsa bence 70 80 diye artırabilirsin rahatlamasına göre bakarsın
busesar mehtapasrslan biz de 35 günlüğüz sütüm az olduğu için önce memede biraz tutuyorum ama ne kadar içtiğini bilmediğim için en fazla 10-30 ml arasında içmiştir diye düşündüğümden dolayı bazen 60-80 ml arasında da mama veriyorum üstüne
mehtapasrslan beybitolat reflü olmasından korkuyorm aslında versem hepsini içer ayrıca çok sık acıkıyor 2 saatte bir besliyorum bazen 1 buçuk saat hiç 3 saat olmadı
mehtapasrslan gzd_nhr Malesef hiç emmedi bende sağıp veriyordum psikolojik sorunlardan yeterli beslenemedim ve sütüm gitti
gzd_nhr mehtapasrslan olsun canm önce anne sağlıklı olmalı. Ama bence kademeli artır derim baktın huzursuz olmuyor 90 ver.tamamen bebeğine bağlı bi durum. Benimki çok yiyince çok huzursuz oluyor gazı oluyor bizide uyutmuyor ben o yüzden arada veriyorum 90 ı.
beybitolat mehtapasrslan bebeğiniz yemek istediği için yiyiyor neden reflü olsun ki? Benek doyunca içmez zaten. Çok sık acıkma sebebide belkide yediği mamadan kaynaklıdır. Hangi markayı kullanıyorsunuz? Benimde oğlum sadece mama ile besleniyordu ve ilk başta sma veriyorduk acayip çabuk acıkıyordu. Bebelac g*lda geçtik o daha tok tutuyordu mesela
mehtapasrslan beybitolat hip kullanıyoruz sanırım tok tutmuyor ama kilo alımı iyi 90 ml verdiğimde kusmuştu 2 kere o yüzden dedim reflü olmasından korkuyorum diye Denicem tekrar 90 ml vermeyi