merhabalar. kızım 2 yaşında(27 aylık). 2 yaşına kadar rutinimizde ekran yoktu 2 yaşından sonra günde yarım saat 40 dakika kadar izliyoruz benim seçtiğim bir çizgi filmi. 2 yaşına kadar da evimizde açılmadı ama arkadaşlarımızın evinde vs. gördüğü oldu öyle bir ilişkimiz vardı yani uzatmayayım. konuşuyor herhangi bir sıkıntısı yok. yalnızca bu aralar fark ediyorum ki mesela bir oyun oynamaya başlıyoruz, hemen başka bir oyuna geçmek istiyor. oyunu sürdüremiyoruz. zaten çok zorlanıyorum oyun konusunda. kitap okurken sorun yok çok sever kızım kitapları. boyama yaparken de uzun süre yapıyor sorun yok. ama oyun oynarken ordan oraya ordan oraya atlamaya çalışıyor. dikkatini veremiyor mu diye düşünmeye başladım. normal mi? ne yapmalıyım? bu arada çok oyuncağı yok kızımın, etrafta da dağınık olmamasına özen gösteriyorum. istediklerini çıkarıyoruz. bir de bu yaş grubuna önerebileceğiniz oyuncaklar var mı? etkinlik kitapları, okuma kitapları dışında