30 aylık babasıyla girmişti banyoya küvetin içine su doldurup oynamak için mustela şampuan vardı ondan da köpük yapmak için dokmusler biraz ve oğlum suya kafasını daldırıp içmiş biraz bişey olur mu yaşayan var mı şimdilik bı kötü belirti yok ama ne yapicam bilemedim