Kızlar kardeşim dün sezeryana alındı Acilen bebek kakasını yapmış ve kalp atışı yavaşlamış neyse aldılar bebeği küveze koydular 2 buçuk kilodur zayıfta kendi kendine nefes alamıyormus doktor daha küçük yavaş yavaş toparlar demiş işte ben yine merak ediyorum bu durumu yaşayaniniz varmı nasıl bir süreç bebek iyi olur mu