Kızlar yardımmm😢 bebeğim beş aylık ve kolik olduğu için beş aydır doğru düzgün mutfağa giremedim genelde eşim işten geldiğinde o hızlıca mutfağa girer ben yine bebeği beslerim ya da onunla ilgilenirim çok ağladığı için ve genelde sadece bende uyur, uyanıkken de nefes aldırmaz tuvalete bile gidemem morarana kadar ağlar yani şimdi mutfağa niye girmiyorsun diye linçlemeyin diye detay verdim. Ara sıra be girerim ama ne yapsam olmuyor ya pilav yapıyorum yapılıyor yada sert oluyor, yemeklerimin tadı tuzu gitti neden ya aynı tariflerimle yapıyorum olmuyor😩 az önce bebeğim uyuyorken hızlıca pilavı ben yapayım bari dedim taş gibi olmuş. Normalde öyle güzel pilav yapardım ki eşim çok beğenirdi ama şimdi basit bir pilavım bile olmuyor. Neden yapamıyorum sizce ya hiç iyi hissetmiyorum😢