basaksahinx öncelikle hayırlı olsun 🥰 sağlıkla alın kucağınıza. Kolay olduğunu söyleyemem elbet ama bir o kadarda güzel bir şey. Yalnız bakmaya ne kadar çabuk alışırsanız o kadar kolay olur. Sütünüz gelirse yetmeyecek telaşıyla mama başlamayın çünkü gerçekten bebekler ne kadar emerse vücutta o derece süt üretiyor. Ama yetmediği takdirde elbette başlayın fakat Philips avent in biberonunu kullanın ki meme reddi olmasın. Diğer şeyler ikisinide aynı anda uyuttum, aynı anda emzirdim /mama verdim. Burda eşinize çok büyük iş düşüyor her konuda yardımcı olması gerekiyor. Küçükken geceleri sürekli emzirmek çok zorluyor ama çabuk geçiyor endişe etmeyin. 5. Ayda uyku eğitimlerini verdim ve çok büyük rahat ettim. O aya geldiklerinde uyku rutinlerinizi aksatmayın. Başkada aklınıza bir şey takılırsa doğumdan sonra burdayım 😊